Zamyšlení nad koncem roku 2012

13.12.2012 13:00

Přeji všem krásný den,

dnes mám opravdu neskutečné krásný den a přišla mi informace se s vámi podělit o to jak vnímám vůbec konec roku a zhodnocení roku 2012.

Na začátek bych ráda uvedla, že celý rok 2012 byl z mého pohledu nejvíce zásadní ve vztazích, oblasti práce a hmoty. Sama jsem pocítila tyto energie na vlastní kůži. Tento rok, mě naučil rozšiřovat si své vědomí, odlepit se od všeho co jsem před tím znala a jít jinou cestou. Cesta je vždy o rozhodování a i když máte pocit, že není před Vámi vůbec žádné rozcestí, pokud si to dovolíte, vesmír Vám ho nadělí. Můžete jít kam budete chtít a kam chcete jít.

Tento rok mě naučil, že všechny hranice si stavíme sami, ve své mysli a podle toho také žijeme. Ty hranice nám určují náš život a osoby a situace v něm. Je to až neuvěřitelné, pokud si toto uvědomíte, jste zas o krok dál, ve svém vlastním vědomí. Je to jako hra, která není vedena ani osudem ani ničím jiným, ale jen samotným hráčem.

Energie mi dala strašně moc, slyšela jsem během své doby co se tím zabývám mnoho názorů na zasvěcení - víte, nikdy neposlouchejte druhého :) jen sami sebe a tam poznáte, co vlastně je pro Vás dobré. Já když jsem se rozhodla, měla jsem kolem sebe tolik negací a přesto jsem do toho šla, někdo je připraven, někdo to nepotřebuje a někdo si nemůže pomoci jak moc to chce a tak je to vždy na Vašem pocitu. Svoboda je v tomto nesmírně důležitá a ta také v roce 2012 velice posílila, lidé jsou otevřenější, již nechtějí žít ty své masky, za které se schovávají jen proto, aby okolo vypadali jak si přeje okolí - co je to pak za život? Čí žijete život? ŽIJTE ten svůj, ne život druhých ...

Když jsem se dostala k tarotu, byla jsem uvězněná v takových těch dogmatech - knihy a pojmy a co která karta znamená. Během roku 2012, se to změnilo. Dogmata opadla, i když ne ještě plně, ale již si myslím, že jsem hodně i v tomto oboru vědomí posunula. Je to v tom, že každý den v té kartě vidím něco jiného, a to je super, nejsem držena právě hranicí, zbořila jsem je :) ano jsou postavené jakoby nové a dál a v tom je ta krása - pořád máte co bourat, dostávat se hlouběji a hlouběji.

Tenhle rok, byl pro mě osobně hodně vnitřním vývojem sebe sama, hlavně. Našla jsem v sobě novou sílu, novou chuť a také nový svět. Tento rok byl nejintenzivnější pro můj osobní růst.

V partnerských vztazích bylo hodně negací a jakoby uzavřených emocí, tento rok je vyplavil a měla jsem hodně klientů právě s těmito problémy. Vždy je ale třeba si uvědomit, že problém je stále na Vaší straně nikoliv venku. To mi také dalo hodně. Klientky které se ke mě dostávají, nejsou náhodné a má to naučit i něco mě. práce s nimi mě velice posílila a uvědomila jsem si mnoho věcí.

Někdo také řešil finance a hmotnou stránku. Tento rok padají takové ty hmotné těžké energie a vše je jinak. Ani já nebyla výjimkou a prošla jsem si tím. Ale zase naučilo mě to tu nejdůležitější věc - myšlenka, emoce - to je hranice kterou si určujeme i v hojnosti.

 

 

Tento rok je pro každého z nás určitě velkým posunutím a věřím, že rok 2013 bude lepším, že tím, jak se posouváme a posouváme své vědomí, budeme více a více vnímat to co jsme zapoměli, nebo vlastně díky hranici nebyli schopní vnímat. Tento rok i přes to, že byl náročný - tak byl jeden z nejvíce plodných a krásných v našem růstu. Poděkujte tomuto roku, že Vám pomohl vyrůst, že Vám pomohl si uvědomit mnoho věcí.

Já jsem vděčná za všechny situace, za všechny lidi kteří mě negativně ukázali kde mám ještě nedostatky. Je třeba to přijmout a vzít si z toho to nejlepší. Vždyť jen to negativní nám ukazuje tu hranici a tu nevědomost toho bytí, jen to negativní nás posunuje více a více a dělá z nás silné bytosti.

 

 

Přeji Vám všem úspěšné ukončení roku 2012, a moc se na Vás těším v roce 2013

Děkuji svým klientům a klientkám, a těším se na shledání a další spolupráci.

 

Tento obrázek, jsem načmárala na začátku roku 2012 :) nevěděla jsem proč a co to je, dnes to již vím - VĚDOMÍ