Terapeut je taky člověk :)

16.03.2016 11:41

Dneska bych ráda se zmínila ještě o jedné věci.

Mám mezi přáteli hlavně lidi, kteří pomáhají nebo malují - prostě tvoří ať je to cokoliv.

Mnoho z nich jsou úžasní terapeuti, ale občas oni sami potřebují "nakopnout" aby oni sami mohli jít zase dál.

Mnoho lidí má představu, že ten kdo pomáhá, musí být čistý, vyrovnaný a že vlastně nemá žádné problémy - TO JE ALE PŘÁTELÉ OHROMNÁ DOMNĚNKA - každý pořád roste, každý pořád jde svým životem a protože se vše mění a vyvíjí každý potřebuje někdy pomoc s tím, aby viděl svou situaci s odstupem, nebo aby viděl co za tím vším je.

Napíšu Vám svou zkušenost:

Když jsem začala s osobním rozvojem - měla jsem domněnku samozřejmě, že to ten člověk ví lépe než já a tím jsem žila - nechala jsem si radit co dělat co nedělat. Co tam mám uvnitř a co tam nemám, věděli oni lépe než já :) a problém byl na světě.

Když jsem ale zjistila, že kurzy na peníze dělají ti co je vlastně nemají, začalo mi to být divné - začalo mi být divné, že ten který vystupuje jako naprosto čistá bytost je ve svém jádru neskutečně temný :) a že tím jak leze furt někam do nebe je plný nevyřešeného stínu - začala jsem shazovat růžové brýle a najednou jsem viděla, jaká lež to pro mě bylo - TU LEŽ JSEM SI ALE VYTVOŘILA SAMA.

Jasně byli kurzy, kde terapeuti ze sebe dělali bohy a za oponou to byla jedna velká lež :)

Když jsem se dostala k Terapii srdcem, bylo to tam jiné - když jsme něco řešily, otvírali se i terapeutky a normálně si mezi ostatními řešily to své a to je naprostá paráda - cítila jsem se tam, konečně jaksi ne jako blbec co nic neví a neumí, ale byli jsme si tam rovni - nikdo nebyl ani vysoko ani nízko.

To, že máte uvnitř pocit, že terapeut ví lépe než vy co dělat z něho dělá někoho kdo není – dělá to z něho člověka, který vznikl jen ve Vaší mysli – nebo je to někdo kdo o sobě říká, že je čistý, má vše vyřešené a od takových bych teda utíkala rychlostí blesku, i když taky dobrá zkušenost.

Když potřebuji nakopnout, jdu tam, kde dostanu informaci a doma si ji rozklíčuji pro sebe – používám nyní australské esence a úplně jsem se do toho zamilovala.

Buďme prostě otevření, že ten kdo pomáhá je jen člověk jako Vy a že řeší své věci, své problémy – vždyť každý kráčí po své cestě až do smrti a pak i po ní – nechtějme po těch co pomáhají, aby jejich cesta skončila – je třeba aby se dál vyvíjeli, aby mohli být otevření dál a dál a otvírat více témat, otvírat více srdcí.

 

Malba 2015 - Cesta do hlubin duše

(volná k prodeji)

Pozn: Prosím pokud budete sdílet, uveďte zdroj - moje stránky a autora. Energetické obrázky a celý text podléhá autorským právům.