Tarot jako zrcadlo duše

20.02.2013 16:29

Tarot nebo jákákoliv forma karet, je vždy pro mě pohledem do zrcadla. Je to ten nejúžasnější nástoj pro poznání sám sebe. Každý den, mě tím přesvědčuje, tím jak se denní karty prostě v tom dni naplňují, protože, je to hlubé volání Vaší duše, zrcadlí to jaký svět máte uvnitř a co se ve Vás odehrává. Je to skladba, naprostá symfonie. Někdy nám ukáží i to co nechceme slyšet, nebo tomu zatím nerozumíme, ale pokud se naučíme věřit své intuici a zahodíme veškeré knihy, poučky a názory ostatních a budeme poslochat jen sebe, je to ten nejlepší nástroj.

Mnoho lidí se mě ptá: "Jde u Vás výklad normální - jako na práci a tak?" No samorřejmě, dělám velké výklady, kde je obsaženo všechno - přes vztahy, peníze, práci, zdraví atd. Dělám i jednotlivé výklady na různé aspekty našeho života, vykládám i na sny a minulé životy :)  Tarot tím, jak ho chápu já a pracuji s ním, jde vykládat na vše co potřebujeme, je skvělý v tom, že Vám ukáže cestu jak z toho ven, navede Vás. Jsou zde samozřejmě výjimky a to jsou lidé, kteří si nechají udělat výklad a pak prohlásí - no jo to bude na dlouho:) Ano pak pro Vás výklad není vhodný. Já pracuji s klientem na úplně jiné úrovni, a uvědomuji si to čím dál více. Napojuji se na Vyšší já klienta a pak prostě píši, občas se mi stane, že jsem tak napojená, že ztrácím kontrolu nad prstama a vždy mě uchvátí, že píši dál :) Občas pociťuji i pocity co má klient při výkladu a proto je výklad pak také hlavně dlouhodobý, ve smyslu, že se k němu můžete vracet a vždy tam najdete odpověď, je to krása a velice mě to naplňuje a baví. Proto své výklady dělám hlavně korespondenčně, protože jsou velice obsáhlé. Můžete se k nim vracet, číst a hledat, pátrat ve VAšem zrcadle, není to jako když vyjdete ze dveří a v ten moment se Vám polovina vypaří z hlavy:)

 

A protože pracuji na takové úrovni, doplňuji svou práci také o energeitcké práce, protože to je nesmírně důležité.

 

Tarot je vždy vyvážený sám o sobě, není ani negativní ani pozitivní. Je vždy vyvážený, to jak ho pak vnímáme, je jen otázkou našeho vnitřního světa a co právě třeba ve svém životě řešíme, nebo nás pronásleduje. Proto ty denní karty dávám na svou stránku na FB, a kouká jak na to lidé reagují. A velice často se mi stává, že lidé z karty vidí něco jiného a to je úžasné, otevírá se u nich intuice na obraz a z toho můžou usoudit opravdu mnoho.

Je to jako s energiemi, pořád se o tom přesvědčuji i na vlastní kůži, jak je nutné a důležité, být v rovnováze. Jako tarotové karty, které mají vše vyrovnané, do momentu než jim přisoudíme nějakou formu.

Cest je mnoho ale jedna jediná vede k trvalému úspěchu a to je přes své nitro.

Vše kolem nás je vyrovnané, jen mi tomu přiřazujeme formy - špatný a dobrý. Jsme to jen my sami, kdo řídí svět - krásy a ošklivosti, kdo řídí svět míru a války. Zapoměli jsme na základ toho, že věci jsou takové jak je posoudíme podle našeho vnitřního světa, proto je podlé mého úsudku a mé praxe nesmírně důležité pracovat hlavně na sobě.

 

Krásný den