Seriál o čakrách - 5. ČAKRA KRČNÍ- VIŠUDDHI

19.03.2016 13:37

Na úvod tohoto článku, bych ráda napsala pár vět. Za žádných okolností není tento text dogmatický, 90 % toho co si tu přečtete, je má vlastní intuitivní cesta, nikdy jsem o čakrách nic nečetla cíleně, nezakoupila žádné knihy, jen intuitivní čakrové karty. S energetickými místy jsem začala pracovat s pomocí Shambally po zasvěcení. Na vše jsem si přišla sama a je to cesta jednoho člověka v jeho vesmíru v jeho životě. Berte proto tak každou informaci, protože dokud si tu informaci neprožijete, je to pouhá informace.

ČAKRA KRČNÍ – VIŠUDDHI

„Na počátku bylo slovo, to Slovo bylo u Boha, to Slovo bylo Bůh. To bylo na počátku u Boha. Všechno povstalo skrze ně. A bez něho nepovstalo nic, co jest. V něm byl život. A život byl světlo lidí…“ (Jan 1,1-4)

 Sebevyjádření, komunikace ale také umět naslouchat, slyšet ve slově hudbu energie, slyšet ve slově emoci, touhu, lásku – cítit každou buňkou těla vyjádření skrze SLOVO, protože SLOVO je sebevyjádření naší energie, emocí, pocitů, je to vyjadřování tužeb, snů, vizí ale také je to v době temnějších oblast, kde vznikají nejrůznější kletby, vyřčení – jed, který se dostává pod kůži vlastníkům toho slova a těm co toto slovo přijímají.

Vůbec to slovo „přijímají“ je tu životně důležité. Pojďme na začátek SLOVA.

 

Na prvopočátku všeho se energie zrodí, přijde na svět naplněná a připravená přežít – zkoumá 9 měsíců i před narozením místo, kam se narodí a jaké podmínky zde panují – podle toho přijme programy a vstupuje do světa zcela připravená přežít. Energie postupuje do oblasti zrození a bytost je zde na Zemi, sleduje bedlivě svět kolem sebe, ochutnává život – všemi smysli. Poté vstupuje do třetí fáze a tam jsou emoce, které prožívá, učí se s nimi pracovat, pomocí toho, jak s nimi pracují ty nejbližší. Srdce buší, život plyne dál a my se učíme své emoce a projevy a co cítíme projevovat ven – dostat energii, která je v nás do světa a tím je SLOVO a tím místem je 5. ČAKRA.

Tato čakra je má oblíbená, protože zahrnuje nejen ústa a ohromnou magii slova, ale patří sem také uši a samozřejmě krk. Štítná žláza je ukazatelem jakou cestou a jak dostáváme svou energii ven pomocí slova, zvuků a sebevyjádřením.

Nechci, aby zde vznikla domněnka, že říct sprosté slovo je prostě špatné a budeme nyní mluvit jako roboti – to ne. Je potřeba si uvědomit, že žádný odpor není dobrý – ani odpor k tomu říct občas „prdel“. Tady jde spíše o hlubší záležitost – třeba slovo „kunda“ je vlastně posvátné slovo a mnoho lidí ho považuje za sprosté – jde vždy o to, jaký program na dané slovo máme – v tomto místě je ale důležité si říct, že pokud používáme slova jako meč proti druhým a proti sobě zcela vědomě – je to čistá magie – mnoho lidí vůbec nechápe jak ohromnou sílu to má – ale má to tu sílu jak pro toho kdo slova vyjádří, tak pro toho kdo je přijme. A to už si moc lidí neuvědomuje. Nejhorší scénář o čem se můžeme v tomhle místě bavit je, POMLUVA.

POMLUVA je prostě cílená magie, která svou jedovou příchutí ochromí svého majitele a TADY POZOR, ochromí ho ve chvíli, kdy ji přijme za svou. Tahle čakra mě vždy zajímala, protože jsem byla docela dlouho v ženském kolektivu, kde pomluva byla na denním pořádku. Užila sem si tímhle docela perné chvilky – ucítila jsem jakou neskutečnou moc to má a kolik lidí je to schopno ovlivnit, pokud to přijmeme, uvěříme a dál šíříme jako PRAVDU je to MOR. Umí napáchat mnoho škody a v mém případě jsem kvůli tomu musela odejít od všeho, co jsem kdysi milovala. A pro mé překvapení, i když jsem v místě kde se vše odehrávalo nebydlela 4 roky, některým jedincům to nebránilo v tom šířit něco pořád dál i přesto, že mě neměli v dosahu, ale svou pohnutou pravdu šířili dál, dostávalo se to ke mně ze všech stran, prošla jsem fázemi vzteku, nenávisti, ublížení, oběti – vždy jsem se ale zdržovala veškerých komentářů, nechtěla jsem upadnout do energie jako oni. Nakonec jsem to pustila, prostě jsem přestala to do svého života pouštět – ať si každý myslí co chce, je to jeho věc a v tu dobu, kdy jsem opustila tohle „téma“ se stala neskutečná věc a v tom místě se vše zhroutilo, lidé se tam pohádali a celé se to rozpadlo a ta která nejvíce šířila neskutečné pohádky, dopadla z nich asi nejhůř – zajímavé, že. Ano magie slova, totiž ovlivnila ostatní to ano – ty si ale na to časem přijdou sami, jak pohnutá slova to jsou a majitel? Ten dostane, ať chce nebo ne za uši. Protože když přestanete přijímat tuhle energii – vrátí se majiteli a to je to nejlepší co můžeme udělat.

Energie, kterou máme v sobě, můžeme vyjádřit krásou slova – nejdůležitější je jak používáme tento dar směrem k sobě, ve spojení JÁ JSEM. NA to si dávejte pozor, pokud použijeme spojení např. „Já jsem neschopná“ tak se tím přímo stáváte – jste prostě neschopností a pokud si to opakujeme několikrát denně je to MANTRA a ten jed, který za tím je v té emoci, otravuje naše tělo, naši mysl a bloudíme v kruhu. Tolik chceme být spokojení, šťastní – ale pořád používáme ty stejné jedové MANTRY. Je určitě lepší říct – „Cítím se neschopně“. Pak je na čase, zjistit proč se tak cítím a co za tím je.

Zkuste se zamyslet, jak každý den mluvíme k sobě, čím „otravujeme“ své blízké? Čím otravujeme sami sebe?

Nebojme se, ale pustit energii ven skrze zvuk – nejlepší je to někde o samotě venku v přírodě – je to skvělá terapie jít a vyřvat se – nepoužívejte slova jen řvát, skákat – dostat to ze sebe. Ale plivat na ostatní v době, kdy jsme v emoční jedovatosti, je nebezpečné i z pohledu, že tím nakazíme druhé a situace nemá řešení.

Taky se dá pozorovat, jak tím krásně programujeme třeba děti, jsem maminkou celkem čerstvě, synovi budou v létě dva roky, ale všimla jsem si, jak programujeme lidi do těch škatulek, dám příklad ze svého života.

 

Můj syn je velký „nejedlík“, babička k nám dochází celkem pravidelně a užívá si vnuka. Hodně ji trápilo, že nechce jíst a najednou vidím, jak mu říká a neustále mu opakuje: „Ty vůbec nejíš, ty jsi teda hubeňour, budeš malej, nevyrosteš, jíst se musí…“ pak najednou vidíte, jak ta energii zavalí Váš dům a blízké okolí a všichni kolem začnou opakovat to samé a ani o tom nevíte a najednou z Vašich úst vyjde „Vojto ty vůbec nejíš, prosím tě koukej jíst.“ A když tohle odešlo z mých úst, řekla jsem DOST – zakázala jsem všem mluvit o tom, že nejí, nechodí na nočník a že se u nás zaměřujeme pouze a na to, co nám jde a co CHCEME – nikoliv na to co nechceme a světe div se, za pár dní se energie změnila a všem se volněji dýchá, hlavně synovi.

Zkuste pozorovat energie slova, třeba budete překvapeni. Upřímnost je další věc, která je tu důležitá, hlavně k sobě samým. Když si lžeme, cítíme, že naše vnitřní vedení říká něco jiného, ale slovem ho přebijeme a umrtvíme jeho energii – většinou pak v mé práci pozoruju vnitřní dítě, vnitřní ženu nebo vnitřního muže jako totální trosku, které jsou zadupané energií slova – lež.

Patří sem i uši, co slyšíme, co chceme slyšet a co nemáme slyšet. Jak vnímáme slovo, které slyšíme – ono je to propojené, co jsme ochotni dovolit a poslouchat a přijmout a pak dál tuto energii šířit ve tvaru slova – je to kouzelně propletené. A to platí nejen pro magii „jedovatého“ slova, ale pro slova PRAVDY – někde něco přečteme, vezme to za svou pravdu a šíříme v dobrém duchu dál – jakoby jsme sami sebe vyseparovali skoro bych řekla vydezinfikovali natolik, že nám stačí něco, co do nás někdo vložil, místo toho, abychom se stali vlastní pravdou, vlastní energií a jedinečností.

Dejme pozor, co dovolíme slyšet a co dovolíme předávat za vlastní. 

Tuto čakru mám také ráda, protože jsem skoro celý život měla závadu řeči. Poslední rok, jsem toto téma u sebe dodělala, nabrala jsem sebevědomí v téhle oblasti a sdílením a mou prací se tohle srovnalo – prostě životem – tím co jsem konala, se mi neskutečně zklidnilo místo, které jsem celý život tak nenáviděl, protože jsem byla vystavena výsměchu, tím, že jsem se k tomu postavila čelem a vydržela a nevzdala to. Vděčím mnoho lidem, kteří se mi snažili v téhle oblasti pomoci, nakonec jsem musela já sama – vyjít z temnoty strachu a hrůzy a jít do toho i za cenu smíchu i za cenu ostudy – jak jsem to vnímala. Slovo pro mě byl trest, tolik jsem toužila, aby se lidé dorozumívali mentálně. Nyní vím, že jsem byla bržděná i proto, abych právě svou energii zaměřila na jemnější sdělení – viz má práce. A nyní je na čase vylézt ven i slovem – a to činím psaním, přijde čas a vylezu i mluveným slovem – chystá se k tomu mnoho věcí a jsem na vše zvědavá.

Malba Cesta k sobě (k prodeji) 

„ Vše co náš činí zranitelnými je naše nejsilnější stránka. Veškeré překážky v životě mají svůj smysl, mají hlubokou moudrost ve svém sdělení. Sdělit něco někomu, je energie sdílení sebe sama – nikoliv sdělení něčeho co jest pravdou, protože jako pravd nám byla dána.“

Athelaj

Pozn: Své druhé jméno Athelaj, používám, při napojení na své JÁ v jiném čase a dimenzi, pro někoho channeling – pro mě jen naleziště sebe sama. Dozrála jsem k tomu, některé věci od „ní“ sdílet i s Vámi.

Přeji Vám, aby Vaše energie slova směřovala vždy k pravdě

 

Pozn: Prosím pokud budete sdílet, uveďte zdroj - moje stránky a autora. Energetické obrázky a celý text podléhá autorským právům.