NE-MOC

15.05.2015 09:08

Opět jsem byla zastavena ve cvičení Emotikona smile sáhla na mě NEMOC Emotikona smile a tak v tom všem zmatku začínám pomalu ulehat a přijímat tu nemoc jako dar, když si člověk uvědomí, že je to jen něco nemoci v určité oblasti, je možné to uzdravit, pokud je mysl otevřená i takové možnosti.

2 ATB mám za sebou a bez výsledku - tak to zkusím po svém pro změnu, jednodenní půst, jen samá voda, natvrdo napojení na energie 24 hodin, aby vše odcházelo a uvidím Emotikona smile

Měli jste vidět dnešní obličej lékařky, která si se mnou neví rady, je to úsměvné pozorovat je jak dají lék, když nezabere dají jiný a když přijdete po třetí jako já - kroutí hlavou a zeptá se mě - Prosím Vás z čeho to máte?

NO Emotikona grin

Zdraví je to nejcennější co máme a pokud jsme zdraví moc si toho nevšímáme je na čase opravdu být vděčni za každý nádech, protože když Vám pak něco je, napadnou Vás ty věci, že tu mám synka a skvělou rodinu a že to vidím jen v nemoci - to je škoda - protože jinak ve zdraví člověk pořád řeší ty stejné věci, úřady a blbosti a nezastaví se ani na vteřinu z toho kola ....

"Odevzdávám se tobě vodo, nech vše odplaví proud života, nechť jsem schopná vzít si zpátky tu moc."

Krásný den