Milovat nepřátele? Spojení s duchovní rodinou ...

15.09.2015 10:39

Dělala jsem jeden z mých výkladů, ale byl jiný ve sdělení, každý roste neustále a já nejsem výjimka, někdy se zaseknu, někdy dostanu lekci a pak jdu nahoru, abych zase mohla jít dolů.

Zjistila jsem, že nyní po půl roce co jsem byla zase někde dole a hledala sebe, další vrstvu, jsem nyní nahoře, cítím se naprosto skvěle - obrazy jsou jiné, šperky vznikají jiné a tak i výklady jsou jiné, nabírá to teda pěkné obrátky, ne že by je to před tím nenabíralo :) 

Dneska bylo velké sdělení ve výkladu a nebylo jen pro jednu, ale pro všechny. Nikdy mě vlastně vnitřně nenapadlo to takto pojmout. Hodně jsem slyšela o duchovní rodině - milovat všechny i nepřátelé - dobré řeči, hlavně když jste fakt s těmi lidmi na kordy :)

Dneska jsem přišla na to a pocítila na vlastní kůži, že duchovní rodina jsou lidé většinou (není to samozřejmě tak pokaždé), jsou to lidé, kteří nám dávají pěkně do těla, jsou to ti největší nepřátelé, jsou tu jen v takové roli, která nám zrcadlí to co jsme si přišli vyřešit. Pokud tuhle malinkou ale zároveň ohromnou věc procítíte, už nikdy nemůže být těžké odpustit, už nikdy nemůže být těžké opustit minulost, už nikdy nemůže být těžké milovat ty co nám ubližují, nebo ty co máme pocit, že jsou proti nám - je to milující rodina, která dělá vše proto, aby to co je v té rodině bylo vyčištěno - uvolněno, aby všichni mohli jít zas o kus dál - ti lidé jsou tu kvůli Vám, jako herci.

"Jsou tu kvůli Tobě, aby Ti pomohli, aby jste společně uvolnili onu "karmu", ty jsi ten kdo na to musí přijít, ty jsi ten kdo to musí povolit - ZA VŠECHNY. Už nikdy nemůže existovat nenávist, ani nic podobného, existuje jen ohromná vděčnost za to, že duše přišla sem, jen proto, aby Vám pomohla otevřít to co je v duchovní rodině nedořešené i za cenu, že to budete muset pochopit v určitém nepohodlí."

 

Chápu, že pro člověka, který nebyl v tom spojení s tou energií jako já, se to možná špatně procítí, není schopen se do toho plně ponořit a ucítit tu velikost sdělení, rozhodla jsem se tedy nabít obrázek - který jsem vytvořila v počítačovém programu touhle energií.

Je to pro mě skutečnost, která prolomila veškeré ledy vůči lidem, kteří mě nějakým způsobem podle mého ublížily, nebo stále se chovají poněkud nestandardně v mém oku - je to zlom, kdy pokud tohle pocítíme, máme možnost změnit celý dosavadní život a vztahy v něm.

Pro mě je to ohromná věc.

 

(Obrázek si nechte před sebou a dívejte se do jeho středu a zkuste vnímat duchovní rovinu Vašeho učení a podívejte se za oponu, jak ty duše přišly jen kvůli Vám, aby jste vy něco vyřešili - vlezly vědomě do těchto rolí a hrají to pro Vás jako divadlo) Zatím si ponechme tuhle rovinu, protože pokud tohle pochopíme a procítíme zjistíme, že to funguje na mnoha úrovních a každá duše tu má mnoho rolí, duchovní rodina se najednou rozšíří na celý svět na celou naši planetu - začněte ale u svých nejbližších - pokud to nelze začněte u sebe vidět sebe jako duchovní bytost, která je naprosto vědomá a úžasná a otevřela bránu k tomu, aby mohla uvidět tu úžasnou bytost ve všech v rodině aniž by hodnotila projevy venku.)

Athelaj

(Pokud to budete kopírovat, prosím o uvedení zdroje, děkuji)