Karta na měsíc ČERVEN

01.06.2015 07:29

Červen ve znamení emocí a pocitů. 

Každý z nás má nějakou rodinu, přátelé s kterými se cítíme dobře, mezi kterými zmizí veškeré naše problémy, a my se cítíme lépe. Ale může to být i naopak? Než jsem se rozhodla zase dělat měsíční karty, tak tomu předcházela neskutečná zkušenost opět s energií a čištěním sebe a prostoru po jedné práci, zjistila jsem jak neskutečně jsme i tím čím jsou lidé v našem okolí. 

Nikdy bych tomu nepřikládala tak velkou váhu, jako po téhle zkušenosti, samozřejmě to co si přitáhneme má pro nás obrovský dar, mě to zavedlo maličko k bylinkám a celkově k více chápání energie kolektivu.

Tato karta je toho důkazem, ukazuje nás jak jsme s přáteli nebo i nepřáteli v našem poli a ti nás ovlivňují - stáváme se tím, co je v okolí.

Byla jsem v pekárně a tam si jedna paní druhé neskutečně stěžovala na politickou scénu :) ty lidi v té pekárně najednou měli tak hustou energii a všichni se k paní přidávali, mě tak šíleně bolela hlava, že jsem odešla i bez nákupu - pak jsem doma pátrala co tam jako mám, co mi na tom vadí o politiku se nezajímám jsem názoru, že pokud budu neustále brmlat negativně nikdy se nic nezmění, tak proč? Cítím, že jen proto, že jsem vešla do pole onoho člověka kolektivní vědomí je teda pěkná síla, je taky fakt, že jsem se nechala zasvětit do dalších dílů Shambally a tím se mi vnímání kolektivního vědomí  o dost povolilo a více to vnímám přes srdeční čakru, možná až se zasvěcení usadí, tohle zmizí.

 

Tato karta tedy ukazuje pro mě nyní v tomto měsíci kolektivní vědomí - tady ta karta je ale pozitivní, je potřeba se ladit k lidem stejně smýšlejícím, protože ať chcete nebo ne, negativní člověk který je třeba v roli oběti a chudáka Vám prostě moc dobrou energii nepřinese.

 

Taky si od této chvíle budu vybírat své klienty, víte, málo kdo ví, jak to vlastně všechno funguje když mě napíše klient, hned mám odpověď ze shora, zda ano mám povoleno něco dělat či nikoliv a u téhle klientky jsem to tiché ne přeslechla a stálo to za to - ale zase bych si neuvědomila co vše za tím je a tím děkuji, že jsem i přes ne šla a naučila se jednu super věc, více naciťovat to kolektivní vědomí, více prohloubit vztah sama k sobě a naučit se říkat NE za všech okolností.

 

A co to pro Vás přátelé znamená pro měsíc červen? :) 

Jediné, emoce a pocity jsou nejen naše, ale i kolektivu a pokud chceme na sobě pracovat je třeba v určité fázy vývoje, se od tohoto prostě odpojit.

Nikdy bych si nemyslela, že tohle někdy napíšu :) ale je to tak, ta karta krásně promlouvá, jak je to úžasné a hladící duši být s těmi s kterými nám je dobře, je to proto, že to i čistí naši vlastní energii - být tam kde je to příjemné. Samozřejmě, že zde uvádím - v určité fázy vývoje protože je rozdíl mezi tím být v odporu s daným problémem, nebo prostě naciťovat to co k nám patří a nikoliv. 

Ta hranice mezi tím vším je ale natolik tenká a velice jemná, že cítím, že k tomu musí člověk dojít k pochopení toho kde jsem já, kde jsou ostatní a přesto jsme vším - je to natolik jemné, že je možné to poznat až vlastním prožitkem.