Duchovní partner

17.09.2015 09:57

Duchovní rozdělení - to asi není moc duchovní :))))) i to slovo duchovní mě už začíná pěkně točit 

Emotikona smile

Článek na téma - duchovní partner - začnu asi nahrazovat slovo duchovní, protože duchovní rozděluje vše ostatní a podle mého je vše duchovní. Pro mě slovo duchovní znamená - vidět lásku - nic víc

Včera jsem mluvila s klientkou ohledně duchovního partnera, bylo to pro mě zcela nové - po výkladu který mi otevřel vědomí duchovní rodiny vidím věci o 200 % jinak než před tím , což musí některé asi šokovat, ale je to tak, pořád se to vše mění a vyvíjí - nic není stálé.


Otázka byla, kdy konečně přijde ten duchovní partner - což mě musím se přiznat rozesmálo.

NEEXISTUJE NEDUCHOVNÍ PARTNER 
EXISTUJE JEN DUCHOVNÍ PARTNER

a možná že Váš problém ve vztahu je právě jen ten, že nejste schopni vidět ve svém partnerovi duchovní bytost.
Řeči a odblokování aby jste našli duchovního partnera jsou jen lži - proč pořád něco rozdělujeme, proč si myslíme a domníváme se, že s někým jiným to bude jiné - lepší, duchovnější?

Je to naopak - ten co nám dává nejvíce zabrat, je nejvíce duchovní partner, otázka je zda jsme schopni, ochotni si tohle v sobě zpracovat nebo hledat dál - mám tu zkušenost, že pokud člověk odejde a hledá jinde narazí na to samé v bledě modrém a nebo se to ještě přiostří.

Nedávno tu zas běžel článek o shamballe a zasvěcení - já ty lidi opravdu nechápu 

Proč si pořád lidi myslí, že zasvěcení, energie jsou spása? Proč někdo pak nadává na zasvěcení, že jsou lidé na tom hůř? Pravda je taková, že energie nejsou pro rychlokvašky, oběti - jsou pro lidi kteří jsou si vědomi toho, že je to pouze hůlka, která pomáhá otvírat věci, která léčí naopak než léky, která otvírá bolesti, otvírá srdce - OTVÍRÁ to je celé. Je to pro otevřené lidi, je to pro lidi kteří se sebou chtějí udělat změnu, ne že změně přijde jen díky zasvěcení.


Je to jako s tím duchovním partnerem

 Duchovní partner je každý člověk kterého potkáme, jsem přesvědčena po napojení na velmi silné energie, že je to další krok v tom vědomí - jen se podívejme jste schopni v partnerovi s kterým se chcete rozvést, rozejít schopni vidět duchovní bytost plnou lásky? A proč hledáme duchovního partnera, proč ten náš není duchovní? Proč jsme si rozdělily muže na duchovní a neduchovní?

https://www.youtube.com/watch?v=tjYPOBwPGpQ